lockfagel

Direktlänk till inlägg 8 oktober 2009

Jag ber på mina bara knän..

Av Emelie - 8 oktober 2009 17:58

  

Härligt.. jag älskar ljudet av ett vattenfall och jag älskar att titta på det.. En mäktig naturkraft! .:Fotograf: Emelie(jag):.

 

HAHAHAHAH!! Jag tittade nyss på Emmas blogginlägg, där jag var huvudämnet.. Helt sjuka bilder ^^ Jag ser fan inte klok ut, och det var innan jag klippte av håret en bit. Så i ett desperat försök letade jag efter bilder på Emma.. Alla dem jag hade var antingen av dålig kvalité eller helt enkelt suddiga. Hon är omöjlig att fota!

Så när jag letade efter en bild på Emma hittade jag bl.a den här fina bilden ovanför från fjällen och en annan grymt rolig bild på Marcus, Martin och Adam i klassen.. Och Elin, men hon blev lite suddig p.g.a av att hon inte ville att Marcus skulle fota henne - med Emmas kamera - och därför blev det suddigt när hon rörde på sig. Men Adam ser inte riktigt klok ut ^^ Kan tyvärr inte lägga upp den här, för jag tror inte jag har deras tillåtelse att visa den på nätet.. Eller för någon över huvud taget! :3 Hittade även en när Marcus äter kakor ^^ Den är skoj x'3 Det är nästan så att jag messar och ber på mina bara knän att få ladda upp den på bloggen ^^

 
 
Emma

Emma

8 oktober 2009 18:33

Sv: Haha, ja, jag började faktiskt skratta när jag hittade bilden! Ja, jag har inte frågat dom om dom vill vara med i bloggen, but I guess they have to deal with it! Alex kepshuvud är med på sista också, han borde tacka mig, jag gör honom känd genom min blogg... säger vi... x3
VILSE I SKOGEN VANDRAR HAN OMKRING, HAN VANDRAR OMKRING OCH HAN HITTAR INGENTIIIIIING!
Hahahahaha x3

Haha, jag vill se dom bilderna du hittat! c:

http://eqologisk.blogg.se

 
Emma

Emma

8 oktober 2009 19:03

Sv: Ja, det är hans känntecken x3 Vilken bild, den med där Marcus huvud ser ut att balansera på adams huvud? xD

OCH MATEN SMAKAR SKIT, JAG KÄNNER MIG SÅ KLEN!

http://eqologisk.blogg.se

 
Emma

Emma

8 oktober 2009 19:13

Sv: Kan du skicka den till mig på msn? x3 Jag är online med status visa offline (NÄHÄ Emma, det är ju du aaaaaldrig annars :3)

http://eqologisk.blogg.se

 
Emma

Emma

9 oktober 2009 16:58

Sv: Det ska nog jag också göra, hitills har jag spelat harpan på den! 8D Skillz på datorer

http://www.eqologisk.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 6 maj 2011 16:32

...stiger in i överdramatisk och hyperventilerande bubbla. Har jag nämnt att 2011 kommer bli ett awesome år? Det har jag, eller hur? Varför? undrar ni då. Jo, börjar jag, och fortsätter sedan med att rabbla upp anledningar:   Böcker som kom...

Av Emelie - 30 mars 2011 18:16

  'Hottest young actor right now' Indeed. Okej, så det är OTROLIGT många bra YA böcker som ska/har filmatiseras, ex. Shiver, City of Bones, The Hunger Games, Beastly, I Am Number Four, The Dark Divine, Incarceron varav jag har läst alla här...

Av Emelie - 18 mars 2011 23:14

  HAHAHAAHAH! Så jävla badass är den filmen!    Yes box, jag har precis sett Kick-Ass med systra mi här hemma och kan ärligt säga att den var riktigt badass. Rolig, actionfylld och rent av badass - Hit-Girl är så grym! Och Nicholas Cage som ...

Av Emelie - 17 mars 2011 18:58

    DAMN, I WANT THEM NOW! Vad gör jag? Jag skriver på en ny idé (en av två) som jag båda fick efter att ha sett trailern till I Am Number Four idag.. okej, jag har tagit en mindre paus just nu för att titta på...

Av Emelie - 16 mars 2011 16:03

                             Beastly (juli 2011) // I Am Number Four (25/3 2011)   Nej, varför skulle jag gilla honom? Except that I do.. FAN, han är äckligt het!    Och nej, han ska INTE spela Daniel i The Dark Divine, för det passar han v...

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards