lockfagel

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2009

Världen är påväg åt helt fel håll..

Av Emelie - 30 oktober 2009 17:21


  

Julia Star: Twilight.. ni smutsar ner min älskade serie!

 

Jo, nu köpte jag ett exemplar av Twilight tidningen, finns det så måste det kollas upp. Ehm.. vad ska jag säga? Är tidningen för småbarn eller omogna vuxna? Har aldrig gillat Julia, men nu har dem banne mig gått för långt! De får gärna hålla sig till smink, High School Musical och annat strunt, men håll er för fan borta från Twilight.

Jag visste inte att tioåringar läste Twilight, för jag undrar jag om inte Julia är för tioåringar.

Jag kan börja räkna upp för och emot:

Emot: Kasst urklippta bilder - har ni arbetat i Paint?!, "hetaste ryktena" - vad är ni? Aftonbladet junior?!, innehållet - har ni suttit och skrivit av internet?, horoskop - Wtf? "Akta dig för fullmåne", "du är orolig vid fullmåne". Vad är det här!?

För: Man kan vinna fina Twilight grejer ^^, Bakom kulisserna på Twilight, fina posters ^^.. Sorry, jag tror jag tog med allt i "emot".


Som ni märkte så var jag ganska emot.. Men de goda nyheterna är att jag åtminstone kan sova med en fin bild på heta Rob xD Sen fick jag mig en rolig liten stund när jag gjorde testet ^^ Hahah! Vilka enkla frågor, min lillasyster hade kunnat klara det här! Och hon läser inte ens, eller överhuvudtaget gillar, Twilight. Sen är tidningen extremt tunn. Men jag ångrar inte att jag köpte den dock, även om infon var kass så är det fortfarande info. Är det Twilight så är det ^^


Hare<3

 
 
Ingen bild

Twilight fan forever

6 januari 2010 19:41

Bara så du vet är julia för 10 till femton åringar, men jag tyckte också tidningen var dålig. Om man har nån koll på twilight visste man redan det mästa som stod där.

 
Emelie

Emelie

6 januari 2010 22:16

Svar till "Twilight Fan Forever":
Må så vara, men jag tycker att hela "Julia"-spektaklet är löjligt. Det är bara min åsikt om tidningen, att den är lite barnslig.
Nej nej, man behöver inte ha koll på Twilight för att veta allt det där. Min syster kunde det mesta där redan, hon HATAR Twilight.

http://lockfagel.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 6 maj 2011 16:32

...stiger in i överdramatisk och hyperventilerande bubbla. Har jag nämnt att 2011 kommer bli ett awesome år? Det har jag, eller hur? Varför? undrar ni då. Jo, börjar jag, och fortsätter sedan med att rabbla upp anledningar:   Böcker som kom...

Av Emelie - 30 mars 2011 18:16

  'Hottest young actor right now' Indeed. Okej, så det är OTROLIGT många bra YA böcker som ska/har filmatiseras, ex. Shiver, City of Bones, The Hunger Games, Beastly, I Am Number Four, The Dark Divine, Incarceron varav jag har läst alla här...

Av Emelie - 18 mars 2011 23:14

  HAHAHAAHAH! Så jävla badass är den filmen!    Yes box, jag har precis sett Kick-Ass med systra mi här hemma och kan ärligt säga att den var riktigt badass. Rolig, actionfylld och rent av badass - Hit-Girl är så grym! Och Nicholas Cage som ...

Av Emelie - 17 mars 2011 18:58

    DAMN, I WANT THEM NOW! Vad gör jag? Jag skriver på en ny idé (en av två) som jag båda fick efter att ha sett trailern till I Am Number Four idag.. okej, jag har tagit en mindre paus just nu för att titta på...

Av Emelie - 16 mars 2011 16:03

                             Beastly (juli 2011) // I Am Number Four (25/3 2011)   Nej, varför skulle jag gilla honom? Except that I do.. FAN, han är äckligt het!    Och nej, han ska INTE spela Daniel i The Dark Divine, för det passar han v...

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards