lockfagel

Direktlänk till inlägg 10 november 2009

The Twilight Saga: Citat

Av Emelie - 10 november 2009 20:05

  

Paint igen.. det är rätt skoj ^^

 

Älskar, älskar, älskar Twilight citat! <3


"Take care of my heart, I've left it with you" - Edward Cullen

 

-"You're my sun" - Bella Swan

-"Yeah, but I can't fight an eclipse" - Jacob Black

 

-"I dazzle people?" - Edward Cullen
-"Yes" - Bella Swan
-"Do I dazzle you?" - Edward Cullen
-"Frequently" – Bella Swan

 

"Bring on the shackles, I'm your prisoner." – Edward Cullen

 

-"Fall down again, Bella?" - Emmett Cullen
-“No Emmett, I punched a werewolf in the face.” –Bella Swan

 

"She’s diabolical." - Emmett Cullen

 

"You haven’t changed at all. I expected a perceptible difference, but here you are, red-faced just like always." - Emmett Cullen

 

"I’m really glad Edward didn’t kill you. Everything’s so much more fun with you around." - Emmett Cullen

 

"It doesn’t count until she’s conscious, Rose." - Emmett Cullen

 

"I have to step out for a second. Don’t do anything funny while I’m gone." - Emmett Cullen

 

"If you don’t send Edward out, we’re coming in after him!" - Emmett Cullen

 

"You’re monopolizing the bride. Let me dance with my little sister. This could be my last chance to make her blush." - Emmett Cullen

 

"You scared me for a minute there. I thought Newton was dragging your dead body off to bury it in the woods." - Edward Cullen

 

"Let’s you and I not push poor Mike any further this week. We don’t want him to snap." - Edward Cullen

 

"Are you referring to the fact that you can’t walk across a flat, stable surface without finding something to trip over?" - Edward Cullen

 

-"Distract me so I don't turn back" - Edward

-"Ehm.. You should put your seatbelts on" - Bella

-*Laugh* "You should put your seatbelts on" - Edward

 

"Hunting vampires is fun. It’s the best part of this whole mess." - Jacob Black

 

"You broke my nose, idiot." - Paul

 

"It’s too bad we missed the fight. It sounds like it would have been entertaining to watch." - Jane


"It's twilight" - Edward Cullen

 

HAAHAHAHAHAHHAHAH!! Jag verkligen älskar det här <333

 
 
Rosa

Rosa

17 april 2010 10:24

Hej jätte bra citat du har.Besök min Twilight-blogg och lämmna gärna en kommentar.

http://thetwilightsagafreaks.bloggproffs.se

 
Wanja

Wanja

29 november 2010 21:03

Hejsan:) fina citat, hoppas det inte gör något att jag tog de till min samling(hemsida)

http://twilightcitat.webs.com

Emelie

1 december 2010 18:45

Twilight-citaten? Go ahead, dem finns ju i böckera ^^ På http://www.twilight-quotes.com/ kan du hitta fler, där har jag hittat de flesta av mina.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emelie - 6 maj 2011 16:32

...stiger in i överdramatisk och hyperventilerande bubbla. Har jag nämnt att 2011 kommer bli ett awesome år? Det har jag, eller hur? Varför? undrar ni då. Jo, börjar jag, och fortsätter sedan med att rabbla upp anledningar:   Böcker som kom...

Av Emelie - 30 mars 2011 18:16

  'Hottest young actor right now' Indeed. Okej, så det är OTROLIGT många bra YA böcker som ska/har filmatiseras, ex. Shiver, City of Bones, The Hunger Games, Beastly, I Am Number Four, The Dark Divine, Incarceron varav jag har läst alla här...

Av Emelie - 18 mars 2011 23:14

  HAHAHAAHAH! Så jävla badass är den filmen!    Yes box, jag har precis sett Kick-Ass med systra mi här hemma och kan ärligt säga att den var riktigt badass. Rolig, actionfylld och rent av badass - Hit-Girl är så grym! Och Nicholas Cage som ...

Av Emelie - 17 mars 2011 18:58

    DAMN, I WANT THEM NOW! Vad gör jag? Jag skriver på en ny idé (en av två) som jag båda fick efter att ha sett trailern till I Am Number Four idag.. okej, jag har tagit en mindre paus just nu för att titta på...

Av Emelie - 16 mars 2011 16:03

                             Beastly (juli 2011) // I Am Number Four (25/3 2011)   Nej, varför skulle jag gilla honom? Except that I do.. FAN, han är äckligt het!    Och nej, han ska INTE spela Daniel i The Dark Divine, för det passar han v...

Presentation

Randomly badass ;3

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

HP7 den 19/11 nurå, någon mer än jag som längtar?! :D
 JAAAAAAAAAAG!!!! :D :D
 Say whaaaaaat? o.o
 Nej.. -.-
 IAN SOMERHALDER! 8D

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Gästbok

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards